Østjysk Golfring

ATTRAKTIVT TILBUD TIL MEDLEMMERNE I GOLFKLUBBERNE

HimmelbjergHedenstedJuelsminde, Horsens, SkanderborgÅrhus og Odder

Bestyrelserne i de 7 klubber (Østjysk Golf Ring) har indgået en samarbejdsaftale, hvor man mod et tilkøb på kr. 1.200 (2024 pris), kan spille 12 runder på hver af de 7 baner.

Fritspil kan købes af fuldgyldige medlemmer med hjemmeklub i en af de 7 deltagende klubber.

Juniorer spiller gratis i klubberne i Østjysk Golfring.

Spillere der har tilkøbt fritspil, kan logge sig på Golfbox/ProBox24 i de respektive klubber, og bekræfte deres tid, på helt samme måde som i deres hjemmeklub. Det hele foregår via tidsbestilling/bekræftelse.
Det er vigtigt at man selv holder øje med hvor mange runder man har spillet på de enkelte baner. Klubberne tjekker op ca. en gang om måneden, og overskrides antallet vil der blive fremsendt regning på greenfee.

Husk at kortet skal bestilles på forhånd på e-mail: oddergolf@oddergolf.dk eller 86545451.

Har du allerede fritspilskort for 2023 er dette overført automatisk til 2024 med mindre du har sagt fra.

Bestyrelserne i:

Hedensted Golfklub, Juelsminde Golfklub, Horsens Golfklub,

Himmelbjerg Golfklub, Skanderborg Golfklub, Aarhus Golfklub og Odder Golfklub.

opdateret af Karen Frederiksen d. 07 nov 2023