Vinder Lars bilen?

Lars Skovgaard

Foto: Hobro Golfklub

Odder Golfklubs medlem Lars Skovgaard lavede d. 3. juli 2013, Hole in one på hul 14 i Hobro Golfklub.

Hobro Golfklub har en Hole in one konkurrence på dette hul, hvor man kan vinde en VW Beetle.

Når året er omme, skal alle der har lavet Hole in one på hullet i løbet af sæsonen, mødes og putte om at vinde bilen. På nuværende tidspunkt er det kun Lars der har præsteret det i år (og i de sidste tre år) og derfor går han videre til den afgørende puttekonkurrence uden "kamp".

Lars skal på søndag en tur til Hobro, hvor han skal hole et 5 meter langt put, for at vinde bilen, hvis ikke dette skulle lykkedes, er han sikker på en check på 15.000,-.

Vi ønsker Lars alt mulig held og lykke og glæder os til at se den flotte hvide VW Beetle på parkeringspladsen i Odder Golfklub...:-)

opdateret af admin d. 04 nov 2014