Klubmesterskabet 2014

Tilmeldingen er åben. Sidste frist er 24. august.

Slagspilsklubmesterskabet afholdes i år, den 20. – 21. september.

Efter sidste års mesterskab, blev der nedsat et lille udvalg, bestående af en repræsentant fra hver række. Her blev der talt om mulige måder at afholde et klubmesterskab på, så flest mulige ville være tilfredse.

Turneringsudvalget har valgt at lytte til udvalget og derfor bliver klubmesterskaberne 2014 afholdt således,

Juniorer, Herrer, Damer og Mid-age spiller i en overordnet herre/dame række

• 36 huller lørdag, med cut til søndag
  • 18 huller søndag

Der spilles i HCP. orden på tværs af rækker (opdelt på køn).
Søndag spilles der efter placering på leaderboardet.

Rækkemesterskaberne er sekundære og bliver fundet ud fra leaderboardet søndag.

Senior herrer, Senior damer, Veteran Herrer og Veteran damer spiller normalt rækkemesterskab

• 18 huller lørdag, med cut til søndag
  • 18 huller søndag

Hvis du er veteranspiller og ønsker at deltage i seniorrækken, så skriv venligst dette under bemærkninger ved tilmelding.

Hvis du er senior- eller veteranspiller og ønsker at deltage i den overordnede herre- eller damerække, så skal dette også skrives under bemærkninger. Man frasiger sig dog hermed, muligheden for at vinde i rækkemesterskabet for senior/veteran.

Da turneringen afvikles en måned senere end normalt, er dagene kortere og der er derfor ikke lyst så længe. Skulle der være for mange tilmeldte, kan vi blive nødt til at ændre på antallet af mulige deltagere. Der vil i dette tilfælde, blive taget hensyn til laveste handicap (højeste HCP udgår).

Max. HCP er pt.,

Damer 28

Herrer 22

Tilmeld her

Tilmeldingen er åben og sidste dag for tilmelding er søndag d. 24. august.

Klubmesterskaberne i hulspil

I år bliver hulspilsmesterskaberne spillet løbende over året og de er godt i gang. Der har været flere spændende og overraskende matcher.

Semifinaler og finaler spilles lørdag d. 27. september, så sæt allerede nu kryds i kalenderen og kom ud til noget spændende golf.

Sommerhilsner fra

Turneringsudvalget