Ny klub med i fritspilsordningen

Østjysk Golfring indgår nyt spændende samarbejde med Århus Golfklub.

I en årrække har Odder Golfklub, i regi af Østjysk Golfring, deltaget i samarbejde med golfklubberne i Hedensted, Horsens, Juelsminde, Skanderborg og Himmelbjerg.

Dette unikke samarbejde udvides nu til også at omfatte den meget velanskrevne Århus Golfklub. Fra årsskiftet kan medlemmer af Odder Golfklub, mod et mindre gebyr, spille frit på alle 7 baner i samarbejdet. Samarbejdet er lavet til stor glæde for medlemmerne af de respektive klubber.

Samarbejdet blev, som det første af sin art i Danmark, startet i 2009. Siden er det blevet kopieret af andre danske golfklubber – men i vores samarbejde har vi en geografisk nærhed, som virkelig gør ordningen attraktiv.

De 7 klubber vil fortsætte det tætte samarbejde på formands- og sekretariatsniveau. Klubberne arbejder i dag også med fælles turneringer. Med mere end 5000 seniormedlemmer (spillere over 25 år) har samarbejdet en virkelig stor base for fremtidig succes.

Se her hvordan du får et fritspilskort
oprettet af Henriette Wagtmann d. 18 dec 2014