Golfens Dag 2015

Billede

Prøv en sport hvor alle kan være med

Søndag den 19. april kl. 10.00-15.00, er der mulighed for at få stillet nysgerrigheden.
For hvad er golf egentlig for en størrelse? Er det god motion og er det nemt at komme i gang?

Golf er en sport, man skal prøve. For når man første gang rammer bolden, så er de negative tanker væk, og fascinationen opstår. Uanset alder og kondition. Så glem alt om dyre medlemskaber og lange ventelister - de findes praktisk talt ikke længere. Kom og prøv om golf er noget for dig.

Odder Golfklub holder åbent hus for alle, der nærer den mindste interesse for at prøve kræfter med golfsporten. Kom forbi, og få en uforpligtende introduktion til, hvad golf er, og prøv kræfter med driver, jern og putter. I løbet af dagen er der chance for at opleve begejstringen, når du rammer den lille hvide bold.

På selve dagen vil der i være mulighed for, at slå bolde på Driving Range, putte og spille på vores Par-3 bane.

Blandt alle registrede trækkes der lod om et gratis startmedlemsskab for hele år 2015 til en værdi på kr. 3.000.

Vi glæder os til at byde alle velkommen til Golfens Dag 2015 i Odder Golfklub.

oprettet af Henriette Wagtmann d. 25 mar 2015