Hjælpere til Klubmesterskabet

Har du lyst til en gratis burger

og forventer du ikke at skulle spille med til klubmesterskaberne i slagspil den 19. og 20. september?
Så har vi brug for en flok ”spottere”, som vil ta’ en tørn på 2 til 3 timer på banen i forbindelse med klubmesterskaberne, og dette fordi turneringsudvalget forsøger at finde på tiltag, som i videst muligt omfang bidrager til hurtig og smidig afvikling af klubmesterskaberne.

Vi vil derfor forsøge at placere spottere på velvalgte steder på banen i et forsøg på hurtigt at lokalisere boldene (HVEM HAR IKKE PÅ HUL 3 PRØVET AT LEDE EFTER 2.-SLAGET, SOM GIK URIMELIGT MOD HØJRE).

Men har du lyst til at gi’ en hånd med, og i øvrigt samtidig få mulighed for at opleve den fantastiske stemning, der altid er i og omkring klubhuset, når vi afvikler klubmesterskaberne, så tilmeld dig her

Spottere til Klubmesterskabet

oprettet af Henriette Wagtmann d. 09 sep 2015