Hulspilsmestre 2015

Hulspil-klubmesterskabet blev afsluttet lørdag den 26. september i rigtig flot vejr.
De få, men meget entusiastiske tilskuer, var vidne til en masse god golf.

I Herre-rækken blev det til to meget tætte semifinaler, som begge endte på hul 18, med resultatet 1-0. I den ene semifinale blev vinderen Brian Jensen og i den anden blev det Kristian Leth. Da de to senere på dagen mødtes i finalen, blev det også en meget tæt kamp, men på hul 17 kunne Kristian sige tak for kampen med en sejr på 3-1.

I Dame-rækken blev semifinalerne vundet med lidt større cifre, idet Lisbeth Poulsen vandt sin match 3-2 og Camilla Akstrup Wagtmann vandt 5-3. I damernes finale blev der ikke så meget spænding, som hos herrerne. Lisbeth spillede rigitg godt, men med en modstander der spillede endnu bedre, sluttede matchen på hul 13 med en sejr på 6-5 til sidste weekends slagspils-klubmester, Camilla.

Et stort tillykke til vinderne!

IMG 7021 2IMG 7015 3