Kan du golfreglerne?

Nu nærmer vinteren sig, og runderne på golfbanen bliver for mange, erstattet af indendørs aktiviteter. I den anledning kunne det måske være en god idé at sætte sig ned og kigge lidt på golfreglerne.

Mange har nogenlunde styr på reglerne, mens andre har lavet deres egne!

For at slippe for unødige diskussioner under en runde, og sikre sig, at alle spiller efter de samme regler, vil de fleste nok have gavn af at få det hele genopfrisket.

Odder Golfklub er medlem af Oswald Academy, hvilket betyder, at alle klubbens medlemmer gratis kan se deres videoer og tage regelprøven.
Alle der tager regelprøven modtager et diplom, hvis altså de består ☺.

Du kan få et login til regelprøven, ved at sende en mail til tageiversen@live.dk

Fra og med 1. januar 2016 ændres der på golfreglerne, som det er kutyme hvert fjerde år.
I alt bliver der ændret i 18 af de 34 regler, hvoraf de fleste dog blot er mindre justeringer.
Inden den nye sæson starter, vil der blive afholdt en regelaften for alle medlemmer, hvor klubbens regelmand Tage Iversen, vil gennemgå nogle af de nye regler.