Årsrevision 2015

Årsrevisionen 2015, hvor spillernes handicap bliver testet og eventuelt ændret i forhold til det handicapniveau, spilleren forventes at være i, er nu gennemført

Du har fået en besked i din Golfbox og i din mailboks, hvis din mailadresse er kendt af klubben.

Gå ind på Golfbox. Klik på SCORES og på ÅRSREVISION, midt i billedet. Her kan du se, hvordan lige netop din handicaprevision er beregnet.

Du kan også se nærmere om revisionen under HANDICAPREGLER på klubbens hjemmeside.

Der kommer også senere en omtale af revisionen og resultaterne af denne i næste nummer af GOLFEN.

I gruppen, der er reguleret op i handicap med 2,0 er der 27, der ikke kan reguleres alligevel, fordi de i forvejen er i handicap 36.

Spørgsmål om dette og eventuelle andre spørgsmål kan rettes til Ole Willemann

Tlf. 20913215

Mail: ole@willemann.dk