Flotte internationale resultater

Odder Golfklubs talentfulde elitespillere Rasmus og Søren Broholt Lind, sluttede begge i top-10 ved Belgian International Amateur Championship, som blev spillet i dagene 27.-30. juli på Royal Golf Club du Hainaut

Søren Broholt Lind, som var med til at sikre drengelandsholdet bronze ved EM i Østrig for tre uger siden, spillede runder i 66, 74, 71 og 68 sluttede ni under par. Det rakte til en delt tredjeplads kun et slag fra vinderscoren.
Efter tre runder under par var storebror Rasmus på sjettepladsen inden de afgørende 18 huller. Desværre fik to sene bogeys scoren til at løbe op i 74 slag, +2 og i alt endte scoren i -2 og en delt 10. plads.

Søren og Rasmus repræsenterede sammen med Tobias Larsen, Scandinavian Golfklub, Danmark i nationsturneringen i Belgien, hvor det blev til en fornem andenplads i -7. Det var kun et enkelt slag fra de sejrende hjemmebanespillere fra Belgien.

Rasmus sætter den 10. august kursen mod USA, og spiller collegegolf på Lindsey Wilson College, Kentucky for at intensivere udviklingen af golfen. Så han er første tilbage i Odder Golfklub igen til maj 2017.