Hulspilsmestre 2016

Hulspil-klubmesterskabet blev afsluttet lørdag den 24. september i super flot vejr.

I Herrerækken blev det til to meget tætte semifinaler. Den ene match stod mellem Søren Broholt Lind og Kristian Leth, og de var på 19 hul, før deres match blev afgjort, med Søren som vinder. Den anden semifinale endte på hul 18, med en 1-0 sejr til Rasmus Akstrup Wagtmann over Sebastian Wiis. Finalen blev også en meget tæt kamp, men på hul 17 kunne Rasmus sige tak for kampen med en sejr på 2-1 over Søren.

I Damerækken blev den ene semifinale vundet med lidt større cifre, idet Susanne Møller vandt sin match 8-6 over Lisbeth Poulsen. I damernes anden semifinale skulle Camilla Akstrup Wagtmann møde Katrine Dalgaard Pedersen. Selvom Katrine lavede en flot hole in one på hul 13, var dette ikke nok til at slå Camilla, som vandt matchen 3-2.
Finalen hos damerne blev også en tæt match, men Camilla kunne, ligesom sin bror, trække sig sejrrigt ud af matchen på hul 17, med en sejr på 2-1 over Susanne.

Et stort tillykke til vinderne og runner up.