Opryknings hattrick

I weekenden lykkedes det de to sidste herrehold at sikre sig oprykning.
I forvejen var det jo allerede afgjort af vores 4. divisionshold rykkede op i 3. division, lørdag sikrede vores 2. divisionshold sig oprykning til 1. division, og søndag satte kvalifikations herrerne punktum ved at sikre sig oprykning til 5. divison.

Oprykningspillet i Horsens Golfklub lørdag udviklede sig til en sand gyser, da den ordinære kamp endte 9-9. Vinderen skulle derfor findes ved omspil. En spiller fra hvert hold belv valgt og ved 2. omspilshul, puttede Simon Willer (i mørke) en sejr i hus for Odder Golfklub.
Stort tillykke til alle omkring holdet.

Søndag morgen kl. 7.30 stod 3. holdet så klart i Breinholdtgård, og det lykkedes spillerne at komme imellem de 8 bedste der næste år skal spille i 5. divison.
Stor tillykke til alle.

2018 må siges at være et fantastisk år for Odder Golfklub på herresiden - godt gået drenge.

Der er desværrre ikke blevet taget billeder af 3. holdet, men her er de glade oprykkere til 1. division:

1 Divisonsholdet Horsens

Bagerst - Rasmus Wagtmann, Jesper Thorsøe, Sebastian Wiis, Kristian Leth-Andersen
Forrest - Simon Willer, Oliver Snedker Jespersen, Christian Nygaard
Holdet har derudover bestået af Rasmus og Søren Lind som på nuværende tidspunkt er tilbage på college i USA.

oprettet af Karen Frederiksen d. 17 sep 2018