Det lykkedes næsten....

En weekend der helt stod i oprykningens tegn er overstået, og med næsten fuldt hus.
Lørdag spillede vores andet hold på herresidem om oprykning til 2. divison i Rold Skov Golfklub. Og det lykkedes - Åskov blev slået med 7-5.

3 Division 2019 Oprykningsbillede

Det nye 2. divisonshold ses her:
Øverst fra venstre - Ramus Tropp, Christian Rank, Kritian Leth, Viktor Ulriksen, Søren Graae (holdkaptajn).
Nederst fra venstre - Emil Elkjær (supporter) Rasmus Wagtmann, Rasmus Graae og Christian Nygaard.

Søndag gik det løs både i Kaj Lykke Golfklub og i Herning Goflklub.
I Kaj Lykke Golfklub gik de fire bedste at dameholdene videre, og vore piger kom ind som en flot nr. 3, og spiller derfor i 3. divison næste år.

Oprykning Damer 2019 2

Holdet bestod af Luna Pellegrino, Katrine Dalgaard, Susanne Møller, Tina Lind og Anne Marie Vestergaard.

I Herning skulle vores bedste herrehold, for første gang i klubbens historie, spille om oprykning til Santander Divisionen. De var op imod et meget stærk spillende Silkeborghold, og måtte desværre tage til takke med et 14-4 nederlag.
Holdet i Herning bestod af Kristian Leth, Christian Rank, Rasmus Wagtmann, Oliver Jespersen, Sebastian Wiis, Christian Nygaard og Simon Willer.

Et flot resultat, at Odder Golfklub i 2020 har et herrehold i 1. division, 2. division og 5. division, et damehold i 3. division og et veteranhold i 2. division.

Oprykning 19

Spillere og tilskuere ved hul 18 i Herning Golfklub.