Nyt fra træneren

Sæsonen 2019 står for døren og jeg glæder mig til at komme igang.

På trænerfronten vil der i den kommende sæson være justeringer. Jesper er pr. 1. marts 2019 udlært PGA træner og har valgt at søge nye udfordringer. Jesper starter den 1. marts i Stensballegaard Golf Klub som træner og vil dermed ikke længere fungere som træner i Odder Golfklub. Jeg ønsker Jesper al mulig held og lykke fremover og takker for 3 gode år i klubben.

Alle lektionskort samt gavekort der er købt hos Jesper kan naturligvis omsættes til lektioner hos mig.
Min målsætning er at der ansættes en ny trænerelev i 2020. Det er ekstremt vigtigt for mig at
finde den helt rigtige trænerelev, som deler de samme gode værdier som Odder Golfklub står
for.
Jeg vil i denne sæson få et par hjælpende hænder i forbindelse med juniortræning og
begynderundervisning fra blandt andet vores dygtige GTO spillere. Dette vil være
medvirkende til at der forsat er rig mulighed for at booke individuelle lektioner hos mig i
løbet af hele dagen.

Lektioner kan bookes via Golfbox fra onsdag den 3. april 2019. Hvis du vil kickstarte sæsonen
har jeg stadig få ledige pladser på den kommende golfrejse til Costa Ballena i Spanien den 26.
marts – 2. april 2019. Yderligere information og tilmelding kan ske via e-mail
nygaardgolf@hotmail.com eller telefon 3110 3762.

Jeg glæder mig til at se Jer alle i klubben og på træningsbanen til en ny og solrig sæson.

Mange hilsner fra Christian

oprettet af Henriette Wagtmann d. 04 feb 2019