Tre gange oprykningsspil og en oprykning

Denne Danmarksturneringsweekend blev historisk.
For første gang i klubbens historie skal vi spille om en plads i golfens superliga - Santander Divisionen. 1. divisionsholdet leverede en fejlfri weekend og med hjælp fra et snublende Esbjerg-hold tog holdet førstepladsen i puljen. Derfor sender vi holdet afsted til Herning den 15. september for at spille en oprykningskamp mod Silkeborg Ry. Vinderen af matchen spiller næste år i Santander Divisionen.

3. divisions herrerne vandt ligeledes, i det der må betegnes som et vaskeægte topopgør. Mod et stjernebesat Mollerup-hold trak Odder-drengene det længste strå og skal dermed spille oprykningskamp den 14. september i Rold Skov. Hvem modstanderen bliver er endnu uklart, da der nogle steder ikke er blevet spillet færdigt grundet uvejr.

5. divisionsholdet tabte dagens match mod den suveræne vinder af puljen, Hedensted. Det ændrer dog ikke på at holdet slutter som nummer to i deres første sæson i divisionen.

Dameholdet sikrede sig allerede lørdag en plads ved oprykningsspil. Det valgte de at fejre med en stensikker sejr på 0-9 mod Birkemose. Damerne spiller oprykningsspil den 15. september i Kaj Lykke.

Seniorerne tabte desværre dagens match til Stensballegaard, som derfor overhalede dem. Holdet slutter som nummer to i puljen, á point med Stensballegaard på førstepladsen.

Med en sejr lørdag over Sebber Kloster er det en realitet, at veteranholdet efter kun et år i 3. division, til næste sæson spiller i 2. division. Holdet er gået ubesejret igennem sæsonen, hvor de kun smed point i en uafgjort kamp i Holstebro

Alt i alt en fremragende sæson, som forhåbentlig bliver krydret med flere oprykninger. For at sikre dette, kunne vi godt bruge jeres opbakning, hvad enten det er i Rold Skov den 14. september og/eller Herning eller Kaj Lykke den 15. september.