Nye restriktioner fra sundhedsmyndighederne

Som I jo nok er klar over, er der kommet nye restriktioner fra sundhedsmyndighederne.
Heldigvis dyrkes golf udendørs, men der vil dog være restriktioner omkring klubhuset og ikke mindst Café Aakær.

"Åbningstider" fra 11. december kl. 15.00 til den 3. januar 2021:
Klubhus og kontor:
Fra den 11. december kl. 15.00 kan kontoret udelukkende træffes pr. telefon.

Der vil være adgang til skærmene i forhallen, men I bedes overholde at I er max. 2 personer i rummet ad gangen. Opfordringen er, at man, ligesom i foråret, booker og bekræfter hjemmefra eller bruger Golfbox appen.
Der vil ligeledes være adgang til toiletterne i omklædningsrummene, men derudover er det ikke tilladt at opholde sig i omklædningsrummene, ligesom badefaciliteterne ikke kan bruges.

Det forventes at alle retningslinjer fra sundhedsmyndighederne overholdes, herunder mundbind i forhallen, også selvom I kun er to personer. Brug den håndsprit der er sat frem og sprit skærmen af inden brug.

Lad os nu sammen få knækket den Corona!!

Kontoret holder ferielukket fra og med den 19. december 2020 til og med den 3. januar 2021.

Indgang Jul 2020

Café Aakær:
Café Aakær holder lukket fra og med den 11. december kl. 16.00 til og med den 3. januar 2021.

oprettet af Karen Frederiksen d. 11 dec 2020