Sidste nyt fra DGU

Den 22. april kom der en ny opdatering opdatering af anbefalingerne fra DGU.
Klubberne kan nu igangsætte enkelte klubaktiviteter, såsom Klubber i Klubben og klubturneringer, og der er ikke længere krav til at man spiller med en fast spillemakker.

Der vil derfor blive lukket op for almindeligt spil for Ladies Section og Mens Section, dog uden månedsafslutning, da det på nuværende tidspunkt, ikke er muligt at genneføre en gunstart, uden at bryde de regler der er udstukket af Sundhedsmyndighederne omkring forsamlinger.

Mandagspigerne ser tiden an, og starter forhåbentligt op den 18. maj.

Med hensyn til seniorklubben, vil der bliver åbnet nogle tider hvor medlemmerne har fortrinsret, efter samme model som Ladies Section og Mens Section. Dette starter op den 6. maj.
Alle yderligere spørgsmål bedes rettet til de respektive bestyrelser i Klubber i Klubben.

Der vil ikke blive spillet klubturneringer før forsamlingsforbuddet hæves og der kan gennemføres en præmieoverrækkelse. Dette selvfølgelig for vore sponsores skyld.

Nedenstående PDF er det samlede overblik over de nye anbefalinger.

Hent hele PDF'en her
oprettet af Karen Frederiksen d. 22 apr 2020