Banesponsorturnering 2022

For 30. gang afholdt Odder Golfklub sin årlige sponsorturnering med deltagelse af sponsorer, bestående af erhvervsfolk fra Odder og omegn. Der var 18 deltagende hold der gik 18 huller. De dystede som sædvanlig om æren af at kalde sig Årets Firmamester og ikke mindst om retten til at få sit navn indgraveret i Advokatfirmaet Strauss & Garliks pokal.

Hvert hold består af 4 spillere, men kun de 3 bedste scores på hvert hul er tællende.

STARK måtte tage til takke med andenpladsen med 125 point, medens førstepladsen blev vundet af Gardinbussen med 132 point.  Holdet fra Gardinbussen bestod af Lars-Peter Jensen, Jesper Zacher Nielsen, Mads Christensen og Mikkel Vedel Nielsen.

Som en turnering i turneringen, afvikledes der også en individuel turnering. Denne blev vundet af Jakob Sommer, som repræsenterede STARK, med 45 point, andenpladsen gik til Kim Johansen, som repræsenterede Skjold Optik, med 41 point.

Der blev spillet til nærmest flaget på hul 13, og her var det Poul Johansen, der spillede for Probiler, der sikrede præmie til hele holdet.