Hjemmekampe 17. og 18. juni 2023

Danmarksturneringen 2023!

I Odder Golfklub håber vi, at den 17. og 18. juni bliver en helt særlig weekend i Odder Golfklubs historie.

Det forholder sig jo således, at vores turneringshold spiller hjemmekampe i denne weekend, og for førsteholdets vedkommende bliver det en weekend med de 2 første hjemmekampe, hvor vi spiller i ligaen.
Og må jeg for en god ordens skyld fortælle, at det lykkedes for førsteholdet at vinde de 2 første udekampe med hhv. Silkeborg og Gyttegård. Mediet GOLF.DK kvitterede med en artikel med overskriften ”Uden at tabe en single flyver Odders oprykkere videre mod toppen”.

Vi gør et forsøg på at gøre weekenden den 17. og 18. juni til et arrangement, som golfen i Danmark ikke tidligere har set – vi håber ganske enkelt på, at rigtig mange mennesker kommer ud for at støtte vores spillere. Og så vil dagene under alle omstændigheder give en mulighed for at se golf fra ”den øverste hylde”.

Søren Erik Nielsen
formand

Det fulde program ses her:
Lørdag 17. juni:
kl. 08.00     Elitedivisionen mod Aalborg (Singler starter kl. 13.00)
kl. 08.30     2. division herrer mod Lübker
kl. 09.10     Kval.række damer mod Aabenraa

Søndag den 18. juni:
kl. 08.00     Elitedivisionen mod Gyttegård (Singler starter kl. 13.00)
kl. 08.30     2. division herrer mod Aarhus
kl. 09.10     4. division herrer mod Stensballegaard