Odder Golfklub søger greenkeeper

Vi søger en greenkeeper med gode kompetencer til vores dejlige golfklub. Vi råder over en rigtig god 18 huls bane, en par-3 bane samt fine træningsfaciliteter, som vores ca. 1100 medlemmer benytter flittigt.

Stillingen.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med de øvrige ansatte i greenkeeperstaben, om at vedligeholde hele baneanlægget samt eventuelle opgaver som nye teesteder eller greens.

Vi forventer følgende af vores nye Greenkeeper.

• Du er naturligvis uddannet greenkeeper og har måske nogle års erfaring.
  • Du er god til at samarbejde, både med dine kolleger og de frivillige medhjælpere.
  • Du ved at jobbet med at vedligeholde en golfbane er meget sæsonbetonet og kræver en stor grad af fleksibilitet i sæsonen.
  • Du kræver meget af dig selv, når det gælder om at pleje golfbanen, så den altid fremstår i absolut topform.
  • Du har en venlig fremtoning, udadvendt og vil gerne i dialog med medlemmerne.

Odder Golfklub tilbyder:

• En rigtig god arbejdsplads i en veldrevet klub.
  • Engagerede medlemmer. Danmarks største klub i klub.
  • Et selvstændigt job med frihed under ansvar.
  • Ny og moderne maskinpark.
  • Aktivt baneudvalg med spændende planer for fremtiden.
  • Ansættelsestidspunkt efter nærmere aftale.

Hvis ovennævnte har din interesse bedes du fremsende din ansøgning til Odder Golfklub, Aakjærvej 200, 8300 Odder, mrk. ”Greenkeeper” eller på mail oddergolf@oddergolf.dk

Yderligere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til Chefgreenkeeper Max G. Hansen på 6166 5008 eller bestyrelsesmedlem Niels Vestergaard på 4063 0322 og/eller mail niv@tdcspace.dk