Præsentationen fra medlemsmødet

Næsten 100 medlemmer var mødt op til klubbens medlemsmøde, der blev afholdt i klubhuset tirsdag den 8. november.

Golfspilleren i Centrum, Golf Team Odder og renovering af klubhuset var de punkter, der var på programmet.

Golfspilleren i Centrum
Der er via spørgeskemaundersøgelsen ”Golfspilleren i Centrum” rejst kritik af roughens sværhedsgrad. Som følge heraf har bestyrelsen besluttet at nedsætte en arbejdsgruppe, som skal finde gode ideer og løsninger til, hvordan vi kommer en sådan kritik til livs.
Har du lyst til at deltage i en sådan arbejdsgruppe skal du inden udgangen af november sende en mail med besked herom til Søren Erik Nielsen sen@mgmt.au.dk.

Renovering af klubhuset
Hvis der er nogen medlemmer, der har lyst til at arbejde med finansiering af en fremtidig renovering af vores klubhus, som præsenteret på medlemsmødet 8. november, så skriv til Karen på oddergolf@oddergolf.dk.

Præsentation fra medlemsmøde
oprettet af Henriette Wagtmann d. 09 nov 2016