Vi mangler vejledere til vores Onsdagsturneringer

DER ER NU FUNDET NOK VEJLEDERE. TAK TIL ALLE DER HAR MELDT SIG.

Odder Golfklub er i den fantastiske situation, at rigtig mange af vores medlemmer har lyst til at give en hjælpende hånd, så vi kan klare alle de opgaver, der er nødvendige for at kunne drive en klub som vores. Specielt har vi en flok på ca. 50 frivillige turneringsledere, som hjælper og vejleder, når vi afvikler vores onsdagsmatcher for vore begyndere. Vi er i bestyrelsen af den opfattelse, at arbejdet med at fastholde nye medlemmer er en af vores vigtigste opgaver.

Vi vil gerne have endnu flere medlemmer til at hjælpe med til at løse denne opgave – husk på, at vi afvikler onsdagsmatch hver onsdag – vi vil forsøge i videst mulig omfang ikke at drive rovdrift på vores frivillige hjælpere.

Så har du et par års erfaring, og har du lyst til at hjælpe med til at løse en af de vigtigste opgave i Odder Golfklub, så får du hermed muligheden.

Vi holder møde i klubhuset torsdag den 10. marts kl. 17.30 – mød bare op, men hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ellen Møller Kristensen (el.sig@profibermail.dk, tlf. 30 63 1274). Ellen koordinerer arbejdet med onsdagsmatcherne.

Søren Erik Nielsen

Formand for Begynderudvalget.