Firmamester 2017

Vinder Og Runner Up

Tommy Simonsen, Bo Bjerre, Jan Pedersen, Anne Marie Vestergaard, Keld Nomanni, Tina Lind, Bjørn Schmidt Jensen, Tage Iversen

Årets sponsorturnering i Odder Golfklub havde i år deltagelse af 18 hold. De dystede som sædvanlig om æren af at kalde sig Årets Firmamester og ikke mindst om retten til at få sit navn indgraveret i Advokat Ove Bonde Mikkelsen pokalen af 1993. Pokalen blev i år erstattet af en ny og større pokal, da der ikke var plads til flere indgraveringer. Denne pokal er skænket af Advokatfirmaet Strauss og Garlik.

De 18 hold stillede hver med 3 spillere og hvert hold blev tildelt en klubspiller, der sørgede for at tage sig godt at sponsorerne under turneringen.

Kampen om førstepladsen var tæt, idet kun 1 point skilte 1. og 2. pladsen. Førstepladsen gik til Nybolig Odder hvis hold bestod af  Bo Bjerre, Jan Pedersen, Tina Lind og Anne Marie Vestergaard. De fik 123 point. Runner up blev Advokatfirmaet Isaksen og Nomanni hvis hold bestod af Keld Nomanni, Tommy Simonsen, Bjørn Schmidt Jensen og Tage iversen med 122 point.

Der blev lavet mange flotte individuelle scores, men en suveræn vinder blev Bjørn Schmidt Jensen som med sine 52 point også var med til at sikre Isaksen og Nomanni andenpladsen. Runner up blev den ene af Odder Golfklubs pro´er Jesper Thorsøe  med 39 point.

Der blev spillet til nærmest flaget på hul 13, og her var det Sigurdur Davidsson der spillede for Rasmus Ellegaard Pedersen, som hermed vandt præmie til hele holdet.

oprettet af Henriette Wagtmann d. 22 aug 2017