Kig forbi golfbanen lørdag og søndag

Det er ikke så tit vi er så heldige, men lørdag og søndag spiller alle vores turneringshold hjemme, hvilket giver mulighed for at se golf i Odder på et højt niveau.
Vi har for første gang i klubbens historie et hold i 1. division. Lørdag møder de Kolding og søndag Esbjerg. Første foursome går ud kl. 8, og de seks singler spilles efter frokost.
Derudover spiller 4. division herrer, kvalifikationsherrene, 3. division damer og 3. division seniorer.

Henriette sælger en "banepakke" (sandwich og en vand/øl) man kan tage med rundt på banen, hvis man vil følge vore spillere.

Det kunne være fantastisk, hvis Odder Golfklub kunne blive den golfklub der har den største og bedste opbakning til vore hjemmekampe - dette vil være i god tråd med den gode ånd og atmosfære, der sædvanligvis er i klubben. Så mød op og hjælp med at realisere den ambition, jeres støtte betyder faktisk enormt meget for spillerne.