Klubmesterskaberne i hulspil

32 damer og 64 herrer kan deltage i hulspils klubmesterskaberne.

Der er ingen max. HCP, men i tilfælde af overtegning kvalificerer laveste HCP.

Der spilles hulspil uden handicaptilskrivning (fra scratch) over 18 huller. Ved lige resultat efter 18 huller fortsættes spillet indtil en vinder er fundet - Sudden death.

Der spilles med seedning efter handicap.

Datoer for, hvornår de enkelte runder skal være afviklet, vil fremgå af spilleplanen, når vi kender det endelige deltager antal. Spillerne er selv ansvarlige for bookning af spilledatoer. Såfremt spillerne ikke kan blive enige om spilledatoen, skal runden afvikles på den i spilleplanen sidst angivne dato. Den side der evt. ikke kan spille på den dag, har da tabt uden kamp. Såfremt runden ikke er afviklet senest på den sidste spilledag for runden, da diskvalificeres begge sider - "næste modstander" vinder således uden kamp.

Resultaterne skal, af den vindende part, indrapporteres til turneringslederen via hjemmesiden (under Turneringer 2017), straks efter matchen. Såfremt resultatet ikke er indberettet på sidste dag for den aktuelle runde, betragtes kampen som ikke afviklet, og begge spillere bliver diskvalificeret.

Kun spillere med EGA handicap kan deltage.
Fleksmedlemmer kan ikke deltage.

oprettet af Henriette Wagtmann d. 03 maj 2016