Info Handicaprevision 2017

Handicaprevisionen 2017, resultater.

Medlemmer med 3 eller færre scores i sæsonen

Har man ikke mindst 4 tællende scores i løbet af sæsonen, får man ændret handicapstatus fra EGA Handicap til Klubhandicap.

222

Medlemmer med 7 eller færre scores i de sidste to sæsoner

Har man ikke mindst 8 tællende scores i løbet af denne og forrige sæson er der ikke grundlag nok for at foretage revision.

11

Medlemmer der har opnået handicap 54 i sæsonen

Har man først fået sit EGA Handicap i løbet af denne sæson er der ikke en komplet sæson som grundlag for en revision.

15

Medlemmer reguleret -3

0

Medlemmer reguleret -2

2

Medlemmer reguleret -1

3

Medlemmer der ikke er blevet reguleret

Revisionen har vist at medlemmets handicap er retvisende.

482

Medlemmer reguleret +1

49

Medlemmer reguleret +2

16

Medlemmer reguleret +3

19

Medlemmer der er blevet manuelt reguleret

Medlemmer i denne gruppe er blevet manuelt reguleret og falder derfor uden for årsrevisionen

0

Alle medlemmer inkluderet i årsrevisionen

Kun medlemmer med hjemmeklub her og med max. handicap 54 er blevet inkluderet i denne årsrevision.

819

Medlemmer reguleret i eller til handicapkategori 1

1

Vær opmærksom på at revisionen kun er gennemført for spillere med handicap 36 og derunder. Det betyder, at de spillere, der er reguleret op i handicap ikke kan reguleres højere end til handicap 36. Der 85 spillere, der er reguleret op i Handicap (s.å 75). Heraf er 25 i forvejen i handicap 36 og er derfor ikke reguleret. 1 spiller er ikke reguleret fuldt ud.

Bemærk ligeledes, at spillere, der har et lavere handicap ved årets slutning end ved årets start, ikke er reguleret op, selvom beregningen måtte vise et resultat, der indikerer en stigning i handicap.

opdateret af Henriette Wagtmann d. 08 jan 2018