Danmarksturneringen - sidste hjemmekampe

I Odder Golfklub håber vi, at den 12. august igen bliver en helt særlig dag i Odder Golfklubs historie.

Vores turneringshold spiller hjemmekampe den 12. august, og for førsteholdets vedkommende bliver det en weekend, hvor vi spiller om at blive nummer 1 eller 2 i vest divisionen, hvilket har betydning for vores seedning til DM-finalerne.

Udover førsteholdet spiller andetholdet og dameholdet også på hjemmebane lørdag.

Vi vil forsøge at gøre dagen til et arrangement, der bliver lige så godt besøgt, som vores første DM hjemme weekend. Vi håber at rigtig mange mennesker møder op den 12. august, for at støtte vores spillere, og for at se golf fra ”den øverste hylde”.

Publikum er velkomne til at følge med spillerne rundt på banen sammen med guider, men der er også flere gode steder på banen, hvor man kan se spillerne uden at man skal gå med banen rundt

Der er mulighed for at købe drikke varer flere steder på banen samt i klubhuset, ligesom der i Klubhuset, også er mulighed for at købe grill pølser og kartoffelsalat.

Der er et særligt arrangement for sponsorer på spilledagen.

Søndag spiller 4. divison herre, 2. divison veteraner og superveteranerne hjemme.

Med sportslig hilsen

Søren Erik Nielsen