Topresultat ved DM i hulspil

Danmarksmesterskabet i hulspil for herrer blev afviklet i dagene 19-21 juni i Ikast Golfklub. For Odder Golfklubs vedkommende var 3 spillere kvalificeret til at spille med om mesterskabet, hvor i alt 64 spillere deltog.

Det var klubbens dygtige elitespillere Rasmus Wagtmann, Søren Lind og Rasmus Lind.

Alle 3 spillere vandt deres første kampe.

Rasmus Lind spiller sig frem til 1/8 finalen, hvor han taber til en stærk spillende Thomas Sørensen, Frederikshavn.
For lillebroderen, Søren Linds vedkommende, spillede han sig helt frem til semifinalen. Undervejs slog han flere landsholdsspillere, men i semifinalen måtte han bøje sig for den senere Danmarksmester Oskar Ambrosius, Ikast Golfklub.
Det er en yderst tilfreds Søren Lind, som kan se tilbage på at blive nr. 3 i Danmarksmesterskabet i hulspil.

/Michael Lind