VL Gruppe 1

VL Gruppe 1 blev startet i 2012, og vi fortsætter med turneringer i 2015 efter samme model som i 2014.

Alle medlemmer som står opført på ventelisten til SeniorKlubben kan deltage i turneringer i VL Gruppe 1. Du skal tilmeldes VL Gruppe 1 og betale et mindre beløb for hele sæsonen, som udelukkende anvendes til præmier.

Vi spiller VL-turneringer hver fredag formiddag, og 1. tee er reserveret til VL Gruppe 1 fra kl. 08.00 til kl. 09.00. Styregruppen udarbejder en turneringsplan for hele sæsonen i løbet af februar måned 2015, og den kan herefter ses på hjemmesiden.

Husk straks at reservere hver fredag til vores VL-turneringer.

Der vil være nogle fredage, hvor vi ikke kan spille, da banen er optaget til anden side, og vi spiller ikke i juli måned. Dermed bliver der ca. 15 turneringer over sæsonen.

Styregruppen udsender yderligere information om tilmelding, betaling, turneringsplan, m.m. i marts måned til alle medlemmer på ventelisten.

Styregruppen for VL Gruppe1
Erling Rovelt