Tilmelding til Onsdagsturnering

For at deltage i Onsdagsturneringerne, SKAL man tilmelde sig via Golfbox senest mandag aften kl. 19.00.
Fra og med Onsdagsturneringen i uge 20 vil det ikke længere være muligt at eftertilmelde sig.

Tilmelding sker på følgende måde:
1. Log på Golfbox via www.oddergolf.dk - brugernavn er medlemsnummer, password er de første 6 cifre i CPR-nummeret.
2. Vælg menupunktet "Klubturnering" i menuen i venstre side af skærmen.
3. Der fremkommer nu en liste over klubbens aktuelle turneringer. Vælg "Onsdagsturnering uge XX" - husk at tjekke at det er det korrekte ugenummer.
4. Tryk på knappen "Tilmeld her".
5. Tryk "Fortsæt"
6. Opsummeringsside - tryk "Fortsæt"
7. Nu fremkommer der en kvitteringsside hvor det fremgår at man er tilmeldt turneringen.
8. Tryk "Log ud"
9. Det vil fremgå af din forside i Golfbox under "Mine tider" at man er tilmeldt turneringen.

Afmelding sker på følgende måde:
Punkt 1-4 som ovenstående.
Nu kommer man direkte til kvitteringssiden - tryk "Slet" og du er afmeldt turneringen.

Tilmelding kan også ske via skærmene i forhallen.

Hilsen begynderudvalget.