Hjælpere til klubmesterskabet

Har du lyst til en gratis burger

og skal du ikke spille med til klubmesterskaberne i slagspil den 9. og 10. september?
Så har vi brug for en flok ”spottere”, som vil ta’ en tørn på 3 til 4 timer på banen i forbindelse med klubmesterskaberne, og dette fordi turneringsudvalget ønsker en hurtig og smidig afvikling af klubmesterskaberne.

Vi vil placere spottere på velvalgte steder på banen i et forsøg på hurtigt at lokalisere boldene. Derudover skal vi også bruge hjælpere til scoreopdatering på udvalgte huller.

Har du lyst til at gi’ en hånd med, og i øvrigt samtidig få mulighed for at opleve den fantastiske stemning, der altid er i og omkring klubhuset, når vi afvikler klubmesterskaberne, så tilmeld dig her.

Vi har nu fået nok hjælpere til klubmesterskaberne og siger tak til alle dem der har tilbudt sig.

oprettet af Henriette Wagtmann d. 30 aug 2017