Pas nu på

hinanden og banen.

I de retningslinjer der blev sendt ud lige efter påske, blev der udtrykkeligt gjort opmærksom på, at affald, også brækkede tees, SKAL tages med hjem og ikke smides på banen.
Alligevel har vi modtaget nedenstående billeder fra et medlem, og er af et andet medlem blevet gjort opmærksom på, at der tømmes askebægre ud på parkeringspladsen.
Jeg tror det er på sin plads at citere dronningen, ”Det kan I simpelthen ikke være bekendt”. Al affald er smittespredere, og det synes man så at keeperne skal bruge tid på at samle op. Hvis der er plads i baggen på vej ud, er der også plads på vej hjem, så tag jeres affald med jer hjem.

Derudover har der bredt sig en kedelig tendens hvor man lige hænger ud en halv times tid på parkeringspladsen efter spil. Dette er ikke tilladt, efter spil skal anlægget forlades med det samme.
Vi er rigtig mange der savner det sociale, men sådan er vilkårene lige nu, og de retningslinjer vi har modtaget skal følges.

Affald

Affald 2