Retningslinjer fra DGU 18. maj 2020

Så skal der bekræftes tider igen :)
De nye retningslinjer fra DGU lukker op for rigtig meget vi har manglet i længere tid, og Odder Golfklub har valgt at følge anbefalingerne.
Keeperne kører river, skraldespande og boldvaskere ud i løbet af ugen, og i den sammenhæng skal jeg bede jer alle om at medbringe sprit når I går på banen. Både river, boldvaskere og skraldespandslåg berøres af rigtig mange mennesker, så her er det vigtigt med håndhygiejnen. Vi fastholder foringerne i hullerne lidt endnu.

Café Aakær åbner igen i dag, og i den sammenhæng lukker klubhuset op. Det betyder, at der igen skal bekræftes tider, at der kan udskrives scorekort, og betales greenfee helt normalt.

Badefaciliteterne kan fortsat ikke benyttes.

Hvis I lyst til at læse DGU's anbefalinger i fuld længde, kan I se disse på  www.golf.dk

Hent hele PDF'en her
oprettet af Karen Frederiksen d. 18 maj 2020