Naturdag 2021

Lørdag den 27. marts 2021 holder vi Corona Naturdag, på en lidt anderledes måde. Vi arbejder i 5 mands hold med tilmelding på mail.

Tilmelding skal ske på mail oddergolf@oddergolf.dk, man noterer hvilket hold man gerne vil på, og efter først til mølle princippet, oprettes de enkelte hold.

Når der er 5 på holdet vil du blive flyttet til andet hold.
Har du en fast bold du altid spiller i, er I velkomne til at melde til som en samlet flok, på den måde vil I også blive i de ”bobler” I har været i hele tiden.

Hold 1-2-3 møder kl.8.00, hold 4-5-6 møder kl.8.15, hold 7-8-9 møder 8.30, hold 10-11-12 møder kl.8.45

Medbringe venligst egne redskaber, rive og spade.

Desværre må vi ikke samles i og omkring klubhuset, men klubben vil sørge for at der kommer en øl/vand og en sandwich ud til jer på banen.

Opgaver:

1.Driving range.
Få bolde fri af jorden og indsamle bolde i skoven.

2. Almindelig oprydning på banen. Grene, grankogler osv. rives sammen ved hul 3. og ved diget samt ved stien fra hul 6 og læsses på traktor når den kommer forbi.

3. Beskæring af lavendel og storkenæb i bedene ved udslagshuse. Sant rengøring af uslagsstederne.

4. Kantskæring og lugning af fliseøer ved vores teesteder.

5. Malehold til sokler på bænkene, skraldespande og boldvaskere

6. Skære de lave bunkerkanter, altså dem der ikke vender ind mod greens.

Opgaven er muligvis for stor til at løse med 5 personer!!

7. Kantskære vores rondeller omkring træerne ved hul 9 og 16.

8. Hvis der sidebeskæres på skoven langs med banen inden naturdag skal der fjernes grene der ligges ind i skovbunden eller køres på bålet.

9. Oprydning omkring klubhus, ordne bede, under hæk, terrassen osv.

10. Oprydning omkring klubhussøen, rododendron, pumpehus og puttinggreen.

11. Kantskæring af stier ved klubhus og frem til 1. tee.

12. Kantskæring af stier ved 3./7. teesteder.

13. Havemøbler frem, vaskes og om på terrassen. Hvis der bliver lukket op for cafeen.

14. Greenkeepere bemander traktorer og køretøjer til køre af væk med.