Odder Golfklub i elitedivisionen 2023

I weekenden skrev Odders førstehold Herrer historie, da de i suveræn stil sikrede sig oprykning til Elitedivisionen.

Det er første gang i klubbens historie vi har et hold med i den bedste danske række, og oprykningen skete med overbevisning, efter en storsejr på hele 13-5 over Esbjerg.

I næste sæson venter der modstandere med spillere fra øverst hylde i verdenseliten, som brødrene Rasmus og Nicolai Højgård fra Gyttegård og Oliver Hundebøll fra Silkeborg, som alle spiller på DP World Tour.

Vi glæder os til at byde dem alle velkommen på golfanlægget i Odder i 2023.

Et stort tillykke Odders herrer med den flotte præstation, vi glæder os til at følge jeres bedrifter fremover.

På billedet ses truppen som sikrede oprykningen på Skærbæk Mølle Golfklub:

GTO Oprykning Elitediv. 2022

Bagerst fra venstre: Sebastian Wiis, Christian Rank, Emil Elkjær, Frederik Porsborg, Mathias Bærholm
Forrest fra venstre: Michael Lind (holdleder), Oliver Jespersen, Rasmus Lind, Søren Lind, Simon Willer

oprettet af Dorthe Kjeldahl d. 13 sep 2022